2014. szeptember 30., kedd

Dekoráljuk a gyerekszobát 2.

A dekorálás több fázisban készült el, de már jó régen készen van a falra festett kép is :)

Tapasztalat:
1. Ne fessél falra olyan festékkel, amit nem próbáltál ki előtte más felületen
2. Teszteld a kopásállóságot a gyerekkel :)
3. Nézz körül, hogy mit rejt a gyerekszoba, mert olyan festéket találhatsz, ami a legeslegjobb. Vagyis nem kell pénzt költened festékre rengeteg színárnyalatban
4. Sajnos néha (!) olcsó húsnak híg a leve


A fa fekete törzse és az ágak még akkor elkészültek, mikor az előző blogbejegyzés elkészült ebben a témában, majd jött a nagyobb szünet a project-ben.

Ahogyan az lenni szokott, próba közben derülnek ki a hiányosságok, vagyis miközben a gyerekek hasaltak a földön és játszottak, lábuk és a hátuk hozzá ért a falhoz és a fa törzse NAGYON elmaszatolódott. De tényleg nagyon! Fekete volt az egész környék...

A fa törzsét hiper áruházban kapható tubusos falfesték színező pasztával csináltam, de nem teszteltem előtte...sajnos.Pedig megkíméltem volna magamat egy falfestéstől. Foltos és csúnya közelről! Ilyet ne vegyetek erre a célra, akármilyen olcsó is. Lásd a lenti képet!



Így a garázsban találtam még fehér falfestéket és újra festettem a falat azon a környéken kb. 150 cm magasan. Persze bele kellett festenem a fába (fa törzsébe), de annyira tetszett a gyerekeknek, hogy olyan maszatos a kinézete a törzsnek, hogy maradt :)


Igen ott van egy csavar a fában, mégpedig azért,mert karácsonykor oda szoktuk akasztani az égősort! 

A színes falevelek esetében már sokkal körültekintőbb voltam és a garázs falán leteszteltem a Djeco művésztemperáit. Igazából nem kellett volna, mert tudtam, hogy ezek annnnyira szuper minőségűek, hogy nem érhet csalódás. 
Így is volt! Amilyen kevés kell belőlük,olyan gyorsan száradnak, nagyon jól fednek, nem foltosak,vízzel fel lehet hígítani őket és egyszerűen csodálatos a színűk.
Léteznek klasszikus és lányos színekben (ahogy elég sok kreatív szettben és eszközben a Djeco-nál) ezek a tégelyes festékek, de ez inkább a színek sokszínűségét tükrözi.Könnyen kimoshatóak, az ecsetből is és csodálatosan szépek a falon a falevelek. Nem tudom mennyire látszanak a színei, de a valóságban tényleg szuper szépek:) És azt mondanom sem kell, hogy vagy egy fényévre elegendő az a mennyiségű festék ami 1 tégelyben található.
Persze nem csak falfestéshez jó! :)
Ide bemásoltam a képeket a beazonosításhoz.

Djeco klasszikus művésztempera 
Djeco lányos művésztempera











Jó kreatívkodást nektek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése